fbpx
La Liga

Znamko CuraLife je videlo najmanj 80 milijonov nogometnih privržencev po svetu

Sponzorstvo v La ligi temelji na našem prvem športnem promocijskem dogodku lanskega leta, kjer je bil CuraLife elegantno prikazan na NASCAR dirkalnem tovornjaku voznika prvaka Spencerja Boyda


Diabetes ni igra, a oglaševanje v športu vedno bolj postaja način, s katerim vzdržujemo visoko zavest potrošnikov o znamki CuraLife in pojasnjujemo, kakšne so koristi pomena, ki ga pripisujemo našim mednarodnim partnerjem. Naše sponzorstvo v La ligi temelji na našem prvem športnem promocijskem dogodku lanskega leta, kjer je bil CuraLife elegantno prikazan na NASCAR dirkalnem tovornjaku voznika prvaka Spencerja Boyda. Maja in junija smo sponzorirali številne tekme tudi v španski La ligi.

CuraLife je družba na področju zdravja, neposredno usmerjena k potrošnikom s ciljem, da ljudem s kroničnimi boleznimi omogoči, da ponovno v celoti uživajo življenje. Kronično stanje ne bi smelo definirati, kdo ste. To je vaše življenje, vaši pogoji, vaša igra.

CuraLin, naš klinični testirani prehranski dodatek, je narejen posebej za ljudi, ki morajo vzdrževati zdravo raven glukoze. To je varen, učinkovit in 100% naraven preparat, ki ga podpirajo vodilni diabetologi širom sveta.

Da bi izvedeli več o tem, kako CuraLife pomaga diabetikom pri izboljšanju njihovega življenja in si ogledali posnetek Messija, ki strelja proste strele pred znamko CuraLife, obiščite curalife.com.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *